Media o Nas

20.05.2013 Polish high streets growing in prestige

Polish high streets growing in prestige

Artykuł na temat badania mierzącego natężenie ruchu pieszego na Chmielnej i badającego konsumenckie oczekiwania osób przemieszczających się tą ulicą. Przeprowadzenie badania zostało zlecone przez LHI firmie Millward Brown. Dostarczyło ono interesujących wniosków…
czytaj artykuł
15.05.2013 Tu zajdzie zmiana / Street life

Tu zajdzie zmiana / Street life

W artykule poświęconym ulicom handlowym, Robert Mandżunowski wypowiada się na temat, czy ul. Chmielna ma szansę stać się ulicą handlową z prawdziwego zdarzenia. Jego zdaniem sieci handlowe nie zauważają istotnej zmiany zachodzącej w mentalności mieszkańców dużych miast, którzy wzorem Europejczyków z państw zachodnich, coraz częściej wybierają centra miast, jako miejsca, gdzie chcą spędzać czas wolny, spotykać, robić zakupy, odpoczywać… Więcej w majowym wydaniu magazynu.